Reklamaatio-ohje

  • Asiakkaalla on reklamaatiotapauksissa kahdeksan (8) päivän reklamaatioaika:
  • Toimitusvirhe
    1. Toimituksesta puuttuu tuote
    2. Toimituksessa väärä määrä
    3. Toimitettu väärää tuotetta
  • Tilausvirhe
    1. Asiakas on tilannut vääriä tuotteita ja haluaa palauttaa.
    2. Meriser Oy:n myyjän virhe tilauksella(asiakkaan tulee aina tarkistaa tilausvahvistus)
  • Viallisesta tuotteesta on reklamoitava välittömästi kun tuotteen vika ilmenee, ei kuitenkaan myöhemmin kuin kolme (3) kuukautta toimituksesta. Poikkeuksena takuunalaiset tuotteet.
  • Hinnoitteluvirheestä on reklamoitava välittömästi laskun saavuttua. Virhe ei oikeuta asiakasta siirtämään laskun maksua. Takuunalaisten tuotteiden viat on reklamoitava välittömästi vian ilmaannuttua.
  • Asiakkaan tulee aina täyttää reklamaatiokaavake ja olla yhteydessä Meriser Oy:n myyjään. Yhteydenotto voi tapahtua lähettämällä täytetty reklamaatiolomake osoitteeseen myynti@meriser.fi
  • Meriser Oy ei käsittele reklamaatioita, joista ei ole täytetty yhtiön reklamaatiolomaketta. Lomake on saatavilla Meriser Oy:n nettisivuilla.

REKLAMAATIOILMOITUS

Reklamaation syy:
Tuotteen ostajan tiedot
Yritys*
Yhteyshenkilö*
Osoite*
Puh*
Sähköposti*
Tuotteen osoite, jos eri kuin ostajan osoite
Reklamoitavan tuotteen tiedot
Tuotteen nimike:
Tuotteen tuotenro/valmistuspvm:
Ostopäivä:
Tilausnro:
Myyjä:
Vika huomattu:
Vikailmoitus tehty:
Vikailmoituksen vastaanottaja:
Vian kuvaus:
Muuta huomioitavaa:
Reklamaation käsittelijä:
Tämä lomake on aina toimitettava Meriser Oy:lle tuotteen mukana. Meriser Oy ei ryhdy toimenpiteisiin, mikäli lomaketta ei ole palautettu.
  Olen lukenut ja hyväksyn sivulla olevat reklamaatio-ohjeen ja palautusehdot.

    MYYNTIPALVELU

  • Puhelin
  • +358-207 189 810
  • Avoinna ark. 8-16

  • Sähköpostit

  • merika(at)meriser.fi
  •