Reklamaatio-ohje
- Asiakkaalla on reklamaatiotapauksissa kahdeksan (8) päivän reklamaatioaika:
- Toimitusvirhe
- Toimituksesta puuttuu tuote
- Toimituksessa väärä määrä
- Toimitettu väärää tuotetta
- Tilausvirhe
- Asiakas on tilannut vääriä tuotteita ja haluaa palauttaa.
- Meriser Oy:n myyjän virhe tilauksella(asiakkaan tulee aina tarkistaa tilausvahvistus)
- Viallisesta tuotteesta on reklamoitava välittömästi kun tuotteen vika ilmenee, ei kuitenkaan myöhemmin kuin kolme (3) kuukautta toimituksesta. Poikkeuksena takuunalaiset tuotteet.
- Hinnoitteluvirheestä on reklamoitava välittömästi laskun saavuttua. Virhe ei oikeuta asiakasta siirtämään laskun maksua. Takuunalaisten tuotteiden viat on reklamoitava välittömästi vian ilmaannuttua.
- Asiakkaan tulee aina täyttää reklamaatiokaavake ja olla yhteydessä Meriser Oy:n myyjään. Yhteydenotto voi tapahtua lähettämällä täytetty reklamaatiolomake osoitteeseen merika@meriser.fi
- Meriser Oy ei käsittele reklamaatioita, joista ei ole täytetty yhtiön reklamaatiolomaketta. Lomake on saatavilla Meriser Oy:n nettisivuilla.
REKLAMAATIOILMOITUS
Reklamaation syy: |
Tuotteen ostajan tiedot | |
---|---|
Yritys* | |
Yhteyshenkilö* | |
Osoite* | |
Puh* | |
Sähköposti* | |
Tuotteen osoite, jos eri kuin ostajan osoite |
Reklamoitavan tuotteen tiedot | |
---|---|
Tuotteen nimike: | |
Tuotteen tuotenro/valmistuspvm: | |
Ostopäivä: | |
Tilausnro: | |
Myyjä: | |
Vika huomattu: | |
Vikailmoitus tehty: | |
Vikailmoituksen vastaanottaja: | |
Vian kuvaus: | |
Muuta huomioitavaa: | |
Reklamaation käsittelijä: | |
Tämä lomake on aina toimitettava Meriser Oy:lle tuotteen mukana. Meriser Oy ei ryhdy toimenpiteisiin, mikäli lomaketta ei ole palautettu. | |
Olen lukenut ja hyväksyn sivulla olevat reklamaatio-ohjeen ja palautusehdot. |
- Asiakaspalautekysely
- Palaute
- Reklamaatiot
- Tietosuojaseloste
- Osoitemuutos
- Kuvapankki